• Listen to a special audio message from Bill Roper to the Hive Workshop community (Bill is a former Vice President of Blizzard Entertainment, Producer, Designer, Musician, Voice Actor) 🔗Click here to hear his message!
  • Read Evilhog's interview with Gregory Alper, the original composer of the music for WarCraft: Orcs & Humans 🔗Click here to read the full interview.

Need German(!) Help ^^

Status
Not open for further replies.
Level 1
also kann mir da mal einer bei auslösern helfen?
ich brauche welche um von einer höhle in die andere zukommen und einmal für tore (bei den toren die will ich mit einem haus öffnen können also das da dann die funktion zum schließen und öffnen ist)

danke schon mal im vorraus

Level 5
*grabs him*Ok you listen here, since no one is going to reply i better whack you up BIG time*slaps him*ok i know some people in this forums are german, BUT THINK OF THE OTHER PEOPLE!!!! We cant understand you :cry: so if you need help then please make sure you type in English,
Thank you^_^

Level 13
Hmm, deine Frage ist ein bisschen undeutlich, deswegen kann ich nur vage antworten. Wenn du Einheiten direkt verschieben willst nutz einfach den Unit-Move-Trigger, für dein Höhlen-Problem. Für Tore sind Doodad-Trigger verantwortlich, solltest du schon finden. Wie genau du das mit dem "Haus" meinst versteh ich gerade nicht, das musst du genauer erklären.

Achja, es wäre, wenn möglich, natürlich von Vorteil wenn du den Text in Englisch verfassen würdest. So können dir mehr Leute antworten.

Edit: Oh, and *moved*

Level 13
Translation:

So, could someone help me with triggers?
I need some to get from one cave to another, and some for gates (for gates, I want them to be opened from a house, means that in/at the house should be a function to open/close them).

Thx in advance.

If you think that sounds a bit weird, you're right. The german text did sound weird, so I asked him to clarify it.

Status
Not open for further replies.