Search results

  1. SLICED

    Wrath of the Lich King Campaign

    ahh, okay.. I always thought that section is edited by the author(s)
  2. SLICED

    Wrath of the Lich King Campaign

  3. SLICED

    yeaah, that would be awesome

    yeaah, that would be awesome
  4. SLICED

    yeah, I know what you mean.. I read almost all the books, idk, I just like the lore... not all...

    yeah, I know what you mean.. I read almost all the books, idk, I just like the lore... not all of it, especially not now considering the recent *lore* but at least there's hope for some form of new franchise in a similar style considering the ex-CEO started a new company and a lot of Blizz...
  5. SLICED

    depends which part of it.. I think it's good up until the end of wrath, okay up until the end of...

    depends which part of it.. I think it's good up until the end of wrath, okay up until the end of MoP... and then it's just fan fiction
  6. SLICED

    Ultimate Battle v2.50

    ahh.. too bad
  7. SLICED

    tru.. I should prob update it with an orange background, right ?

    tru.. I should prob update it with an orange background, right ?
  8. SLICED

    Ultimate Battle v2.50

    I remember being able to do this last time.. about 2-3 months ago.
  9. SLICED

    Potential fix for playing on the free WC3 version with GameRanger

    Thanks ! everyone has their preference I guess :D Regarding the earlier patches.. like 1.26 ? You can try downloading it from here: ➜ Warcraft 3 Patch 1.26a ++ Download & Changelog ++ I see.
  10. SLICED

    Potential fix for playing on the free WC3 version with GameRanger

    Hi ! I started playing the map with a couple of friends. Firstly, I have to say: very impressive work, absolutely amazing ! I've just been playing with Dalaran, Forsaken and Nightborne so far. Nightborne lacks an OP unit but then again, I've just played with it like twice or thrice so maybe I...
  11. SLICED

    Ultimate Battle v2.50

    Yeah, I understood that but I viewed his comment on my phone yesterday and didn't get to move mine in the hosted project forum in time. I'll do it now ;)
  12. SLICED

    Ultimate Battle v2.50

    Hi ! I started playing the map with a couple of friends. Firstly, I have to say: very impressive work, absolutely amazing ! I've just been playing with Dalaran, Forsaken and Nightborne so far. Nightborne lacks an OP unit but then again, I've just played with it like twice or thrice so maybe I...
  13. SLICED

    Pyritie's Adventure 2.3

    I remember playing it like 5-6 years ago on patch version 1.24/1.26 and it was kinda fun. It had voice-acting which made it nice, but it was pretty short as a whole.
  14. SLICED

    1.32.2 PATCH NOTES

    yeah.... we should have been able to somehow toggle this feature.. shame
  15. SLICED

    ... :D

    ... :D
  16. SLICED

    1.32.2 PATCH NOTES

    well, maybe we'll get the experience we were promised one day eventually.. I, for one, have been enjoying Reforged so far but maybe because it's kinda the same thing gameplay wise
  17. SLICED

    Where to view the code [example] of hotkeys ?

    Yes, that is what I meant. And what you meant is the Object Editor. Thank you very much !
  18. SLICED

    Where to view the code [example] of hotkeys ?

    Let me give you an example: the "hotkey code" for the Defend ability is [Adef] and for research is [Rhde]. Idk if this can be asked here but: where can I see the "hotkey code" for each and every unit/ability/upgrade etc. ? I want to set my custom keys but I'm stuck at trying to find the "hotkey...
  19. SLICED

    Reputation (+4): (Post) sounds good !

    Reputation (+4): (Post) sounds good !
  20. SLICED

    Reputation (+4): (Post) Keep it up !

    Reputation (+4): (Post) Keep it up !
  21. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    Yeah, I agree with u 100%. Jaina's story arc was indeed handled pretty okay through all the mess of this ridiculous expansion. Yeah.. At least, naga had some new models made. Regarding WoD, would have been cool to explore the "secret Ogre continent", along with other stuff.
  22. SLICED

    The Last Guardian

    currently waiting for u to probably remake it with Reforged models, assets etc. I played this campaign like 5 years ago I think.. and it was awesome ! definetely one of the best custom campaigns ever made and also lore accurate, keep up the good work !
  23. SLICED

    Reputation (+4): (Post) Sounds good ! Keep it up !

    Reputation (+4): (Post) Sounds good ! Keep it up !
  24. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    Yeah, I honestly really like the story up to BfA, been reading all the books as well. BfA is kinda ok but it definetely lacks a lot of lore details. I also quite liked Sylvanas up to Legion/BfA. But she just isn't what she used to be, no longer caring about the Forsaken, no longer having the...
  25. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    I guess the cinematic trailer for the new expansion didn't put just me off....... as well as many others
  26. SLICED

    Exodus

    You mean he said that because he only wants a second part ?
  27. SLICED

    Exodus

    Did you speak with the author ? How did you get this piece of information ?
  28. SLICED

    Rise of the Blood Elves v3.0

    I believe there's also Pyritie's Adventure which has voice acting. Not a very serious campaign, but it was kinda fun.
  29. SLICED

    Warcraft 3 Reforged

    Oh yes, definetely. But right now, I think Classic is taking the leads in views compared to Overwatch.
  30. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    True, didn't know that... but they could still be different. This doesn't have to be 100% WoW accurate. They still kinda have fences. Different wheels and different chromas.
  31. SLICED

    Warcraft 3 Reforged

    Idk if Overwatch is that successful anymore.. didn't WoW Classic take over the no.#1 spot in their most played/popular games list in this period ? I mean, Asmongold has been having like 35k viewers in the past days by playing Classic, and those are pretty big numbers regarding WoW on Twitch...
  32. SLICED

    Warcraft 3 Reforged

    Yep, pretty much true. We could consider Beta what they've already showed us last year with the Culling of Stratholme scenario. At least, I only think that's what's going on in their minds, something like this: "Ahh.. we also need to release a Beta ? We don't have the time or the resources to...
  33. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    Yep, I understand. As I said, Anduin's not one of my favourite characters. It does feel a bit off with how they developed him in BfA especially. But sometimes there is need for peace and tranquility and Anduin reflects this mentality very well.
  34. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    Yes, the priest Terenas. Ikr ?
  35. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    The model uses metal fences from the Graveyard.. they look kinda.. meh, a bit out of place. Yeah, he's not really a warrior. This model looks like some kinda action man used on cereal boxes in the 90s xD These are lore spoilers: Sorry for long post :T
  36. SLICED

    Warcraft 3 Reforged

    There wasn't really silence.. there were some unit/hero artworks leaked at a Chinese market I think, plus the fact that Reforged will be one of the games hosted in a tournament in China at the end of November. Honestly, I don't think Blizz would do something scummy like that. They did keep their...
  37. SLICED

    Warcraft 3 Reforged

    Those pictures were shot with a physical camera tho.. In some news, apparently, Reforged is gonna be one of the games hosted at a sort of Chinese esports contest or tournament held at the end of November. This seems a bit hopeful, but idk.. any thoughts ?
  38. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    Chronologically, RotBE first, then CotF.
  39. SLICED

    aaaa.. tru

    aaaa.. tru
  40. SLICED

    .. is this reply supposed to be funny ?

    .. is this reply supposed to be funny ?
  41. SLICED

    .. you wanted me dead ? xD

    .. you wanted me dead ? xD
  42. SLICED

    Warcraft 3 Reforged

    exactly
  43. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    Vampire Bats are actually the best anti-air units in the whole campaign. They can easily kill the strong enemy air units like Val'kyrs and Frost Wyrms, plus it's not expensive to make like 8-10 of them. Their abilities are also really good and enough for what they need. I would actually say they...
  44. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    Yeah, the buildings are indeed strangely oriented in Chapter 11, maybe they're supposed to be like that as a cinematic/camera trick ? Idk. About the murloc quest, when I played through that chapter I didn't load the map, I just did it in one go. Maybe I would have experienced the bug too if I...
  45. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    1 - Yes, Ghouls should go, doesn't really makes sense for them to be part of the Forsaken cause they're mindless creatures, and Workers can take care of the lumbering, maybe with an Improved Lumber Harvesting upgrade. But afaik, deathstalkers are Sylvanas' elite rogue units in WoW. I wouldn't...
  46. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    I did not imply in the least that the level design is not matching what I specifically like in an RTS. I only used Blizz's main campaigns as an example to talk about somewhat better level design. From all the downloads this campaign has achieved thus far, there are definitely other users who...
  47. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    Ok, I was a bit subjective regarding the "story too WoW-like" point, but about everything else, like it being 70% subjective, I really don't think so. I do not believe my review was about the things that nagged ME specifically or me being the only one to notice and to bring up these issues. I...
  48. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    My point regarding the main campaigns was the fact that you had to destroy bases which were required to destroy and which were pretty much in your way, not necessarily that their forces were bothering you. Regarding CotF, you make it sound easier.. in theory xD Also, I don't think RTSes are...
  49. SLICED

    Curse of the Forsaken v3.0.1

    This response comes with POTENTIAL SPOILERS. You're right, you're just one guy, sorry for not realising that. Okay, let's clear this out: "To be completely honest, I find this review a bit disrespectful. "This... thing..."? I am not one to care much about ratings, but giving it 1.5/5 is...
  50. SLICED

    Rise of the Blood Elves v3.0

    Ok, thanks for the answer !
Top