Search results

  1. enjoy

    Picture/Photo Thread

    This thread still going? Dats crazy
  2. enjoy

    yup

    yup
  3. enjoy

    How did you come up with your nickname?

    Originally joined to just make icons. I hoped people enjoyed my icons. enjoy.
  4. enjoy

    Picture/Photo Thread

    My tiny kitty. Named "Pjok", meaning something like "runt", since she was the runt of the litter. She looked like the painting of simba in the lion king....
  5. enjoy

    late thx for the birthday message :-)

    late thx for the birthday message :-)
  6. enjoy

    late thx for the birthday message :-)

    late thx for the birthday message :-)
  7. enjoy

    late thx for the birthda message :-)

    late thx for the birthda message :-)
  8. enjoy

    Merry Christmas to you too. :wgrin: Oh! I remember that haha :grin: I'd wish I really was a star...

    Merry Christmas to you too. :wgrin: Oh! I remember that haha :grin: I'd wish I really was a star trek character :vw_death:
  9. enjoy

    Thank you very much, you too :)

    Thank you very much, you too :)
  10. enjoy

    Lots of girls like games :)

    Lots of girls like games :)
  11. enjoy

    I'm a female

    I'm a female
  12. enjoy

    BTNHerbalHealing

    Your icon isn't that bad, but the anatomy is off, and it needs stronger shading. I want to give you an idea of what you need to do with it, so I took the liberty to fix it up a bit. It took me about 10 minutes to do this with your icon, so I am sure you can too. First, let me show you the...
  13. enjoy

    Yeah, I'm pretty inactive :P

    Yeah, I'm pretty inactive :P
  14. enjoy

    it's Rikke :)

    it's Rikke :)
  15. enjoy

    Thank you very much!!! :o)

    Thank you very much!!! :o)
  16. enjoy

    Thank you :)

    Thank you :)
  17. enjoy

    Hehe thank you :o) That was sweet of you ^^

    Hehe thank you :o) That was sweet of you ^^
  18. enjoy

    Why are you leaving? And lots of people supported you. But your welcome though. And if you...

    Why are you leaving? And lots of people supported you. But your welcome though. And if you really want to resign, that's your decision. Either way I hope you are okay
  19. enjoy

    If you mean for moderating some icons, you're welcome :) or were you being sarcastic?

    If you mean for moderating some icons, you're welcome :) or were you being sarcastic?
  20. enjoy

    It's going decently :) How's it going for you?

    It's going decently :) How's it going for you?
  21. enjoy

    Happy new year :)

    Happy new year :)
  22. enjoy

    Hello there. The main problem is the thumb and the outlining so yes, you do need to change that...

    Hello there. The main problem is the thumb and the outlining so yes, you do need to change that to get it approved. Keep up the good work. Also, you have a great attitude towards critique, really great skill to have! :)
  23. enjoy

    it will get easier ^^

    it will get easier ^^
  24. enjoy

    Hehe :) Well it's also confusing in the beginning when you have to learn something new?

    Hehe :) Well it's also confusing in the beginning when you have to learn something new?
  25. enjoy

    Hiii, I'm good ^w^ How bout' you? :)

    Hiii, I'm good ^w^ How bout' you? :)
  26. enjoy

    Try playing portal, and you will know what I'm talking about :D

    Try playing portal, and you will know what I'm talking about :D
  27. enjoy

    Oh that looks delicious! Is the cake a lie though???

    Oh that looks delicious! Is the cake a lie though???
  28. enjoy

    Im good, thanks :) How are you?

    Im good, thanks :) How are you?
  29. enjoy

    Thank you, you have a good day as well :)

    Thank you, you have a good day as well :)
  30. enjoy

    Hello cakemaster... what is up? :P

    Hello cakemaster... what is up? :P
  31. enjoy

    Icon Contest #12 Theme Discussion

    Something with more of a challenge in it? Can we make some elemental spell icons or something? :P
  32. enjoy

    Picture/Photo Thread

    Eat lots of protein and do lots of weight lifting. :) Maybe read this.
  33. enjoy

    Picture/Photo Thread

    @tobyfat50 Thanks. :) Well I gained weight after I was put on antidepressants. Before that, it was pretty much impossible for me to gain weight. But I gained 40 kg, in 4 years. It's a really common sideeffect, but I was not told about it by the doctor. But I was underweight when I started on...
  34. enjoy

    Picture/Photo Thread

    @tobyfat50 - Thank you :) Well I lost a bunch of weight! So that might be it ^^ @don_svetlio and Linaze - Thank you! :) :) @Magtheridon96 - tots man
  35. enjoy

    Picture/Photo Thread

    thank you Vengeancekael ^_^
  36. enjoy

    BTNTuralyon

    I have put your model as corresponding resource for you. In the future, when you upload icons for models you have made, you can link them together by copying the model id (if you go to your model, and click "update", the id is at the top), and then paste that in the "model" field, under...
  37. enjoy

    Picture/Photo Thread

    Thanks guy! :o) Gilles > My teacher was considering making me call in sick on my exam, and then wait half a year and take it then instead. But yeah I was also just so eager to finish! School is hard :( Knight26 > Magtheridon96 is right. I am a potato. Your eyes have tricked you!
  38. enjoy

    Picture/Photo Thread

    I'm sorry that I've been so inactive. You see, I have been really busy with my exam! :) My exam was yesterday, and I passed, so now I'm finally done with my education to become a graphics designer. Was at the school tonight to recieve my exam papers - and a red rose! It is pretty customary that...
  39. enjoy

    Picture/Photo Thread

    did you win?
  40. enjoy

    Thank you! :) :) :)

    Thank you! :) :) :)
  41. enjoy

    Thank you! :D

    Thank you! :D
  42. enjoy

    Thank you! :D

    Thank you! :D
  43. enjoy

    Thank you! :D

    Thank you! :D
  44. enjoy

    Thank you! :D

    Thank you! :D
  45. enjoy

    I am busy as fuck with some stupid school assigment!! I will get back to you

    I am busy as fuck with some stupid school assigment!! I will get back to you
  46. enjoy

    Picture/Photo Thread

    It's Lt. Commander Data from Star Trek? :D
  47. enjoy

    Picture/Photo Thread

    Thanks :)
  48. enjoy

    Picture/Photo Thread

    Happy new years! :) Here's a pic of me from last night, at a new years eve party! Laser eyes!
  49. enjoy

    Concept Art Mini-Contest?

    okay. Well it will take a couple of days, but I started judgeing the final entries.
  50. enjoy

    Concept Art Mini-Contest?

    Im gonna look at it now. It's only the final entries I should judge, right?
Top