1. Head to the 33rd Modeling Contest Poll and drink to your heart's desire.
    Dismiss Notice
  2. Choose your means of doom in the 17th Mini Mapping Contest Poll.
    Dismiss Notice
  3. A slave to two rhythms, the 22nd Terraining Contest is here.
    Dismiss Notice
  4. The heavens smile on the old faithful. The 16th Techtree Contest has begun.
    Dismiss Notice
  5. The die is cast - the 6th Melee Mapping Contest results have been announced. Onward to the Hive Cup!
    Dismiss Notice
  6. The glory of the 20th Icon Contest is yours for the taking!
    Dismiss Notice
  7. Check out the Staff job openings thread.
    Dismiss Notice
Dismiss Notice
60,000 passwords have been reset on July 8, 2019. If you cannot login, read this.
Switch33
Last Activity:
Apr 16, 2014
Joined:
Dec 3, 2006
Messages:
334

Switch33

GAME OVER! Take lollipop.

Switch33 was last seen:
Apr 16, 2014
    1. Switch33
      Switch33
      This was resolved.

      Deleted the posts so no one else gets another wacky wrong idea.
    2. Switch33
      Switch33
      I edited the jigsaw fsjal to add the lollipop. I found the original online. Fsjal's are great; but it's just another internet meme that will eventually end.
    3. Xian
      Xian
      If you are really interested in fsjals then why don't you join the group? seriously did you make that jigsaw fsjal?
    4. Drunken_Jackal
      Drunken_Jackal
      Cool. Btw, whos your teammate in the campaign contest #2?
      Added you.
    5. Drunken_Jackal
      Drunken_Jackal
      Hello Switch33!
      How would you like to join my modding team of Colossal Productions as our vJASSer/JASSer? Colossal Productions is made up of jones080, jxtranghero, hades17, Champara Bros, newbchu, AL0NE, Blood Raven, GangSpear, eubz, Verdun, Skipper and me.
      Our goal is to make quality maps for peoples enjoyment. If you are asking, what would I do? You would just simply provide us code resources to be used in our maps.
      If you have any more questions, please fell free to VM/PM me.

      Also, our current projects are located in my signature.

      Cheers,
      Drunken_Jackal
    6. Switch33
      Switch33
      Yeah, I usually do both. Sry sometimes i forget.
    7. GhostThruster
      GhostThruster
      In the future, plz reply to VMs, otherwise people will not be notified.
    8. Switch33
      Switch33
      @L2love If you have some time msg me today on skype- Switch33

      Yeah I can do some things with cameras. Fixed cameras are easy. Setting it at the right height I know a really good trick that works for any terrain height as well :D.
    9. PROXY
      PROXY
      Edit: Oh, I saw L2love was faster than me. Nah anyway.
    10. L2love
      L2love
      Hello there, so I hear you are looking for a partner for Campaign Contest #2 and the case being for me is I need a trigger person. So my main question is wondering if you would like to be my trigger person. You can help beyond triggers if you have the skill but what I would mainly need and this is simple request is for you to set cameras for fixed positions when the character moves.

      Thank you for reading this and you're time.
    11. rysnt11
      rysnt11
      come to doodad creator
      i will take your request if you checked who's the creator of the model you've want to edit
    12. Switch33
      Switch33
      The RTC project is dead as far as I know; The thread on the wc3c lives but its only cause the rtc still works for earlier patches of wc3.

      And no GhostThruster I don't have you on some hate list. I just don't like that you attack'd my post without proper knowledge and then claimed I advertised about my project when I clearly wasn't advertising. Advertising is a lot different than just talking about something. I'm a marketing major btw so this is a bit funny at least to me.
    13. noob
      noob
      RTC does not include warsoc on version 1
      and it is alive on wc3 campaings
    14. GhostThruster
      GhostThruster
      Soz for the double-VM, but do you have me on some sort of hate list?

      About your comment of me trolling, I wasn't. I saw Brambleclaw do the same shit in another thread, and Wazzz is a friend so you needn't worrying about me trolling him or his thread.
    15. GhostThruster
      GhostThruster
      Don't wanna spam Wazzz's thread.

      Regarding the quotes you quoted, no, they do not sound like me saying the project is going to fail. Honestly, you won't do good twisting and exaggerating one's words. Anywho, I knew you would quote those, so I was hoping you would read:
      ----------
      I merely complained about the system, which was a)misinterpreted because I thought all the units were individuals therefore requiring a near impossible amount of boring micro and b)my personal opinion anyways.
      ----------
      Whatevs dude, like it or not, you were advertising.

      That was mean :( I don't quote because its pretty obvious what I am replying to, and I'm a tad lazy.

      Lastly, can we stop arguing? I am not one for pointless debates.
    16. eubz
      eubz
      Can you provide the author's permission with This model so I ican give you the edited version. I am not going to upload the edited version with animations without the author's permission. I am going to to upload it if permission from the original author is acquired.
    17. noob
      noob
      how many time did you made jass
    18. Magtheridon96
      Magtheridon96
      I heard you needed an optimization on some vJASS codes :P
      Could you post them in the pastebin? ^^
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    WarCraft 3 Realm:
    Northrend (Europe)
    Favourite Race:
    Arakkoa
    Favorite Organization/Clan:
    Kirin Tor

    Signature

    Current Project: Brothers Grimm

    Sign up for dropbox using this link so we both get more space: http://db.tt/Q4dIbbqH
  • Loading...