1. Find your way through the deepest dungeon in the 18th Mini Mapping Contest Poll.
    Dismiss Notice
  2. A brave new world lies beyond the seven seas. Join the 34th Modeling Contest today!
    Dismiss Notice
  3. Check out the Staff job openings thread.
    Dismiss Notice
Dismiss Notice
Hive 3 Remoosed BETA - NOW LIVE. Go check it out at BETA Hive Workshop! Post your feedback in this new forum BETA Feedback.
Dismiss Notice
60,000 passwords have been reset on July 8, 2019. If you cannot login, read this.
CfWolfy
Last Activity:
Dec 22, 2016
Joined:
Aug 7, 2013
Messages:
105
Birthday:
May 10
Location:
Serbia
Occupation:
Ehh...

CfWolfy

Loading....Loading Failed, from Serbia

Aha... idk if someone remember me, but i'm back....... also Barry Not Included fan Dec 22, 2016

CfWolfy was last seen:
Dec 22, 2016
    1. SeedinAethyr
      SeedinAethyr
      Happy birthday!
    2. GreeN!X
      GreeN!X
      Lol, I still remember you man... I think. WB
    3. CfWolfy
      CfWolfy
      Aha... idk if someone remember me, but i'm back....... also Barry Not Included fan
    4. SeedinAethyr
      SeedinAethyr
      Happy Birthday! (Happy Birthday!)



      <span style="font-size: 12px">Here is a cake.</span>

      . . . ., ., ., .,. . . . .
      . . .__|__|__|__|__ . . .
      . . .|~~::~~~~::~~| . . .
      . . .|~!!~~~~~~!!~| . . .
      . . .|<(><)><(><)>| . . .
      . . .|}{}{}{}{}{}{| . . .
      _________________________

      <span style="font-size: 12px">Here is your present.</span>

      . . . . . . .\ &&& /. . . . . . .
      . . . . . . ./<span style="font-size: 15px">*&*</span>\. . . . . . .
      |~~~~~|~~~~|~~~~~|
      |~'0~0'~|~~~~|~'0~0'~|
      |~'0~0'~|~~~~|~'0~0'~|
      |~~~~~|~~~~|~~~~~|
      |~~~~~|~~~~|~~~~~|
      |~'0~0'~|~~~~|~'0~0'~|
      |~'0~0'~|~~~~|~'0~0'~|
      |~~~~~|~~~~|~~~~~|
    5. Rheiko
      Rheiko
      hi dude, long time no see
      it's still on progress =)
    6. GreeN!X
      GreeN!X
      Haha, welcome back. Busy with real life I suppose? :)
    7. nambo
      nambo
      hi, can i be your friend? :D
    8. Rheiko
    9. Rheiko
      Rheiko
      no progress :\
      got no time to work on it
    10. neo_sluf
      neo_sluf
      Hey dude i uploaded the new version with the new mode Aeon of Strife. Pls. post feedback and if you find any bugs pls. report it. Thanks.
    11. Rheiko
      Rheiko
      i found triggerer, but modeler.. not yet
      if you can help me find it.. i'll be grateful
      anyway, gotta go.. later
    12. Rheiko
      Rheiko
      yeah, but still waiting for forsaken to reply..
      i got that from daffa, and they already had some beta-tester
      i don't know if they still accept more..
    13. Rheiko
      Rheiko
      Enjoy :)

      and also help me to test some beta maps in MD :)
    14. GreeN!X
      GreeN!X
      Haha Thanks. :3
    15. Rheiko
      Rheiko
      hmm, nevermind.. i want to make the terrain by myself :D
    16. Rheiko
      Rheiko
      hmm..
      you can do the terrain? :D
    17. Rheiko
      Rheiko
      you good at?
    18. Rheiko
      Rheiko
      that's secret :P
      that's why you have to reveal it's mysteries and complete the Grand Quest..
    19. Rheiko
      Rheiko
      actually, no people can reach it's top..
      the world tree itself has a guardians...
      that's what make it interesting :D
      it is the grand quest, LOF Grand Quest is to reach it's top
    20. DivineLight
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    May 10
    Location:
    Serbia
    Occupation:
    Ehh...
    Current Project:
    the Land of Feairies Supporter!!!! :D
    WarCraft 3 Account:
    CfWolfy
    WarCraft 3 Realm:
    Northrend (Europe)
    Favourite Race:
    Pandaren
    Favorite Organization/Clan:
    Frostwolf
    StarCraft II Account:
    Dont have :P
    Hi! Welcome to my profile!... :D

    Learning...

    Signature

    OO YEA I BACK!
  • Loading...